Mikrotransakce a loot boxy je něco, na co si asi budu muset hráči zvyknout. Má je Shadow of War, má je Call of Duty: WWII, má je Star Wars: Battlefront 2. Prostě každá větší hra v poslední době. Takže je docela osvěžující, když se nějaká velká hra rozhodne nic takového prostě nemít.

Producent Monster Hunter série, Ryozo Tsujimoto, v rozhovoru pro Gamespot prozradil, že Monster Hunter World (koupit na Alza.cz) nebude mít ani jedno. Je to zejména proto, že koncept náhodných předmětů je již v základu do Monster Hunter World zabudován.

"Myslím, že Monster Hunter už v sobě má tyhle náhodné odměny. Kdykoli porazíte monstrum, nevíte, co za to dostanete. Existují velmi vzácné věci, které téměř nikdy nedostanete. Dostanete občas něco, co nepotřebujete a podobné jsou odměny za questy. Některé odměny jsou standardní, některé jsou vylosované podle náhody."

Podle jeho slov chtějí, aby hráč hru hrál, než aby se na všechno vykašlal a raději použil mikrotransakce, aby si vylepšil svou postavu. Naštěstí s vývojáři souhlasí i vydavatel Capcom.

Ale věří, že některé hry mohou loot boxy implementovat dobře. Nejde to ale u Monster Hunter World. "Hry, které udělají úspěšný loot box systém, jsou kolem něj celé postavené a loot je klíčovou součástí hratelnosti. U nás je důležitější akce, potom sbírání předmětů a pak jejich používání na lepší vybavení." Pokud by chtěli mít loot boxy, museli by celý koncept hry přepracovat, aby byly zajímavé.

Reklama