Objeven způsob, jak se v Bloodborne utkat s vyškrtnutými bossy

Mrkněte se na důkazy.

O pohrabání se ve zdrojových souborech a nálezu nepoužitého obsahu jsme už psali. Teď zašli fanoušci Bloodborne (Alza.cz) ještě o krok dál.

Po měsíci pátrání a experimentů totiž našli způsob, jak se utkat s nepřáteli, kteří byli z oficiální verze hry vyhozeni. Čili už to není jen o sledování kompilací odstraněného obsahu na YouTube, nýbrž přímo o jeho zprovoznění ve hře, což rozhodně nebývá zvykem.

Jak uvádí Kotaku, jedná se o skupinu nových dungeonů, které vývojářům sloužily pouze k testovacím účelům. Nyní se do nich podařilo přímo dostat, ačkoli zatím neexistuje veřejný návod, abyste to mohli podniknout a ochutnat je sami.

Nejaktivnějším hledačem je v tomto směru Zullie the Witch, jehož YT kanál nabízí celou řadu důkazů, mj. o gryfu a alternativní verzi bosse Moon Presence, která se liší od toho v závěru finálního Bloodborne.

Samozřejmě, nečekejte od toho nějaké extra vyladění, spíš to brát jen jako perličku, co všechno hackerská komunita dokáže bez jakékoli pomoci vývojářů.

Reklama

Související obsah

Příští konzole Microsoftu má jméno: Xbox Series X

Odhalen její design, technické specifikace + UPDATE.

Rubačka Godfall první oznámenou hrou pro PS5

Gearbox a oceňované indie studio.

Odhalení Senua's Saga: Hellblade 2

Vše, co vidíte, je přímo z enginu.

Odkryta hra Fast and Furious Crossroads

Od tvůrců Project CARS + UPDATE.