If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

O destrukci a pokroku Iron Harvest

Rekapitulační sestřih.

Také studio KING Art Games využilo přelom roku k ohlédnutí se za pokrokem ve vývoji RTS Iron Harvest v uplynulých dvanácti měsících. Fajn je, že tak učinilo formou sestřihu z hraní pre-alfy, z nějž některé pasáže asi budete znát ze srpnového oznámení na Gamescomu, zatímco jiné jsou, tušíme, nové - třeba pád komínu, výbuch u nákladního nádraží či zničení krytu:

Cover image for YouTube videoIron Harvest - "Tech & Controls Demo"

"V uplynulém roce jsme tvrdě pracovali na zvládnutí základních prvků. S naším systémem destrukce můžete zničit budovy a objekty jakékoli velikosti a složitosti. Veškeré kryty ve hře jsou dynamické, takže je můžete zničit a vytvořit si nové," říkají.

Do rozpracované verze hry přidali skupinky, hledání cesty jednotek, zbraně a brnění, typy poškození, uživatelské rozhraní, ovládání a další věci. Příštím krokem ve vývoji se na jaře letošního roku stane multiplayer jeden na jednoho.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Iron Harvest

PS5, Xbox Series X/S, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments