Jak roste nabídka her pro virtuální realitu?

Grafy.

Ať se to někomu líbí nebo ne, virtuální realita tady s námi bude a rozhodně ji nikdo neodepisuje jako slepý trend (typu 3D televize či 3D zobrazení u handheldů Nintenda), naopak.

Jak dokládají dnes zveřejněné grafy a tabulky, nabídka obsahu pro VR postupem častu stále roste, ať už je cílen pro Oculus Rift, Gear VR, Steam, PSVR či Viveport.

Zejména Sony se do toho opřela a zatímco mezi říjnem a prosincem 2016 vypustila 78 titulů pro PlayStation VR (Alza.cz), za celý rok 2017 to bylo 110 dalších titulů.

1
2
3

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna