Skutečný důvod zdržení Monster Hunter World PC

Upřímně.

Když jsme se začátkem roku dozvěděli o zpoždění PC verze Monster Hunter World (Alza.cz) až do podzimu, doprovázely to tradiční řeči o optimalizaci.

1

Nebyli by to ovšem japonští vývojáři s jejich upřímnou mentalitou, kdyby nepřiznali barvu, proč musíme na hru čekat třičtvrtě roku déle oproti konzolím:

"Víte, jde o náš první titul (našeho týmu) na PC, takže se chceme ujistit, že odvedeme dobrou práci. Než abychom tříštili síly během dokončování PS4/X1 verzí, kdy bychom beztak nemohli PC věnovat náležitou pozoirnost, raději si vezmeme čas navíc, aby byla konverze co nejlepší."

Producent Ryozo Tsujimoto z Capcomu pak GamesRadaru odhalil, v čem konkrétně je zakopán pes, což si asi spousta lidí neuvědomuje:

"Zatímco na konzolích používáme first-party matchmaking, který jen do hry připojíte a máte hotovo, ať už jde o PSN či Xbox Live, tak na PC s tím musíte strávit spoustu času navíc a rozchodit vlastní matchmaking. Věříme, že uživatelé PC přežijí, pokud dostanou skvěle optimalizovaný PC zážitek."

Vypadá to tedy jako podobná situace co u Destiny 2 na PC, ovšem tam Bungie potřebovali jen sedm týdnů, nikoli tolk měsíců.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Zdarma Borderlands: The Handsome Collection a také Arx Fatalis

Dvě hry a veškerá DLC v jednom balení + starší RPG.

Série Zaklínač má 50 milionů hráčů

Další milník + rekordní čtvrtletí.

Už oficiálně: druhou PS Plus hrou na červen Star Wars Battlefront 2

UPDATE + hned dva časopisy vábí na odhalení PS5 příští týden.

Nejvíce zpětně kompatibilní nextgen konzolí bude Xbox Series X, pyšní se Microsoft

S tisíci funkčními hrami v den vydání, včetně vylepšení.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna