Když jsme se začátkem roku dozvěděli o zpoždění PC verze Monster Hunter World (Alza.cz) až do podzimu, doprovázely to tradiční řeči o optimalizaci.

1

Nebyli by to ovšem japonští vývojáři s jejich upřímnou mentalitou, kdyby nepřiznali barvu, proč musíme na hru čekat třičtvrtě roku déle oproti konzolím:

"Víte, jde o náš první titul (našeho týmu) na PC, takže se chceme ujistit, že odvedeme dobrou práci. Než abychom tříštili síly během dokončování PS4/X1 verzí, kdy bychom beztak nemohli PC věnovat náležitou pozoirnost, raději si vezmeme čas navíc, aby byla konverze co nejlepší."

Producent Ryozo Tsujimoto z Capcomu pak GamesRadaru odhalil, v čem konkrétně je zakopán pes, což si asi spousta lidí neuvědomuje:

"Zatímco na konzolích používáme first-party matchmaking, který jen do hry připojíte a máte hotovo, ať už jde o PSN či Xbox Live, tak na PC s tím musíte strávit spoustu času navíc a rozchodit vlastní matchmaking. Věříme, že uživatelé PC přežijí, pokud dostanou skvěle optimalizovaný PC zážitek."

Vypadá to tedy jako podobná situace co u Destiny 2 na PC, ovšem tam Bungie potřebovali jen sedm týdnů, nikoli tolk měsíců.

- komentáře (0)

Hide low-scoring comments
Pořadí
Threading

Související obsah