Skutečný důvod zdržení Monster Hunter World PC

Upřímně.

Když jsme se začátkem roku dozvěděli o zpoždění PC verze Monster Hunter World (Alza.cz) až do podzimu, doprovázely to tradiční řeči o optimalizaci.

1

Nebyli by to ovšem japonští vývojáři s jejich upřímnou mentalitou, kdyby nepřiznali barvu, proč musíme na hru čekat třičtvrtě roku déle oproti konzolím:

"Víte, jde o náš první titul (našeho týmu) na PC, takže se chceme ujistit, že odvedeme dobrou práci. Než abychom tříštili síly během dokončování PS4/X1 verzí, kdy bychom beztak nemohli PC věnovat náležitou pozoirnost, raději si vezmeme čas navíc, aby byla konverze co nejlepší."

Producent Ryozo Tsujimoto z Capcomu pak GamesRadaru odhalil, v čem konkrétně je zakopán pes, což si asi spousta lidí neuvědomuje:

"Zatímco na konzolích používáme first-party matchmaking, který jen do hry připojíte a máte hotovo, ať už jde o PSN či Xbox Live, tak na PC s tím musíte strávit spoustu času navíc a rozchodit vlastní matchmaking. Věříme, že uživatelé PC přežijí, pokud dostanou skvěle optimalizovaný PC zážitek."

Vypadá to tedy jako podobná situace co u Destiny 2 na PC, ovšem tam Bungie potřebovali jen sedm týdnů, nikoli tolk měsíců.

Reklama

Související obsah

Vychází PC konverze Beyond: Two Souls

Startovní trailer a pár slov tvůrce.

Představeny vlastnosti MXGP 2019

Editor tratí a nový režim.

Nvidia ovladače pro Wolfenstein: Youngblood

+ uvedení karet SUPER a více monitorů s G-SYNC.

Také na webu...

Vychází PC konverze Beyond: Two Souls

Startovní trailer a pár slov tvůrce.

Nvidia ovladače pro Wolfenstein: Youngblood

+ uvedení karet SUPER a více monitorů s G-SYNC.

Představeny vlastnosti MXGP 2019

Editor tratí a nový režim.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna