Ještě předtím, než se zítra vynoří první recenze Shadow of the Colossus pro PS4 (Alza.cz), přišli kolegové z Digital Foundry s technickým rozborem novinářské verze. Z výsledku práce studia Bluepoint byli naprosto nadšeni, protože zachovává atmosféru originálu pro PS2, přičemž souběžně vše posunuje na novou vizuální úroveň. Díky kombinaci nových grafických podkladů s výkonným enginem prý dostanete jednu z nejhezčích her této generace a jeden z nejlepších remaků, co kdy vznikl:

Převodu hry na moderní hardware prý byla věnována opravdu náležitá péče, takže herní svět na vás působí stále velmi rozlehle a díky výkonu PS4 Pro vidíte detaily mnohem více do dálky. Hráč prý má pocit, že je v obrovském prostředí, aniž by však musela hra vykreslovat veškerou geometrii.

Přepracovány byly všechny kamenné zdi chrámu, které ještě vyšperkovává nový systém pro nasvícení a zlepšuje tak celkovou atmosféru. Jako by šlo o přirozenou evoluci, ale při zachování původní vize od Team Ico. Hloubku do toho přidává nové stínování a volumetrické nasvícení, kterého si všimnete zejména na dně kaňonu.

PlayStation 4PlayStation 3PlayStation 2
Změny v barevné paletě
PlayStation 4PlayStation 3PlayStation 2
Důraz na drobné detaily
PlayStation 4PlayStation 2
Detailnější vegetace oproti originálu
PlayStation 4PlayStation 2
Volumetrické nasvícení
PlayStation 4PlayStation 2
Větší dohled v cutscénách i při hraní

- komentáře (0)

Hide low-scoring comments
Pořadí
Threading

Související obsah