Věrohodné zdroje: Battlefield V z druhé světové

ZÁSADNÍ ZPRÁVA.

Zásadní odhalení přinesl dnešní večer: tím letošním dílem série se má stát "Battlefield V", který se skutečně vrátí do období druhé světové války, jak se už nějaký čas spekulovalo.

Přišel s tím Jeffrey Grubb, redaktor respektovaného webu VentureBeat, který to zaslechl od svých informátorů přejících si zůstat v anonymitě. Vzhledem k tomuto zdroji to můžeme považovat za velmi důvěryhodnou zprávu (šeptanda o Bad Company 3 nebyla založena na pravdě, byť není vyloučeno někdy časem).

Půjde o úplně novou hru, čili žádný remaster či něco podobného. Původně nesla interní pracovní název Battlefield 2, což by dávalo smysl coby nástupce současného Battlefield 1 (Alza.cz). Ale protože už jedna taková hra dříve vyšla a mohly by panovat zmatky, bylo to pak změněno na unikátní označení Battlefield V, ačkoli to takhle nejde číselně po sobě (BF4 -> BF1 -> BF5).

1

VentureBeat dokonce sehnal uniklé logo hry výše, jehož autenticitu prý byl schopen nezávisle ověřit.

Posledním dílem oblíbené série z druhé světové byl Battlefield 1943 z roku 2009, takže se EA a DICE vyplatí tento hrůzostrašný konflikt z dějin lidstva virtuálně oživit s využitím moderní technologie a silné konzolové generace.

2

Nemluvě o obrovském úspěchu konkurenčního Call of Duty WW2, ačkoli rozhodnutí o tomto zasazení prý padlo ve švédském studiu už před mnoha lety, protože nechtělo jen chrlit další díly z okoukané budoucnosti. Tvůrci to prý vždy vnímali jako období historie, kam se mohou "v klidu" vrátit, i pokud by náhodou selhala první světová. To se nakonec nestalo a BF1 byl druhou nejlépe prodávanou hrou roku 2016 v USA, rychleji prodávaným dílem než BF4 a má 25 milionů hráčů.

Že se oficiální oznámení letošního pokračování teprve chystá (nejpozději na začátek června), poukazuje tweet od střihače, který prý pracuje na debutovém traileru - byť tam hru, která bude k vyzkoušení před E3 2018 na EA PLAY, nazývá "BF2018". Čili nelze čekat, že by EA na tento únik zareagovali promptním ohlášením, když zatím nemají v ruce nic, co by všem vytřelo zrak, jak jsme u téhle značky vždy zvyklí...

Reklama

Přeskočit na komentáře (4)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna