Když byla hra oficiálně oznámena, hovořilo se o tom, že nebudou podniknuty žádné změny v hratelnosti.

Můžeme-li však věřit předčasně zveřejněnému článku na Fandom po hodině testování PS4 Pro verze, v květnovém Dark Souls Remastered (Alza.cz) zažijete nejednu takovou úpravu, která může mít vliv na způsob hraní.

Mělo totiž být upraveno skákání, protože akce se nyní vykonává stisknutím L3 tlačítka gamepadu jako v Dark Souls 3 či Bloodborne, takže hráči se snáze dostanou do některých oblastí či mohou provádět útoky spojené se skokem v bitvě.

Předělávka prý na PlayStation 4 Pro běží výborně, jen s občasným zaškobrtnutím, což platí i pro Blighttown. Oproti tomu obtížnost nebyla nijak snížena, takže opět počítejte s tím, že budete umírat velmi často, pokud zkusíte Dark Souls hrát stejným stylem jako jiná akční RPG.

Dojmy WCCFtech považují za největší změnu zdvojnásobení framerate z 30 na 60, což se kvůli nutnosti správného načasování útoků či skrčení projeví na hratelnosti, která je teď mnohem plynulejší a máte pocit, že hra rychleji reaguje na vaše akce.

Na standardním Xbox One a PS4 hra jede v 1080p a na Xbox One X, PS4 Pro a PC v nativním 4K (s texturami ve 2K).

Často je prý použitý efekt motion blur, který nelze vypnout, což má být trochu na škodu, omezené je i přemapování kláves. Úvodní lokace (Undead Asylum, Burg a Parish) prý působí úžasně díky texturám ve vyšším rozlišení, což platí i pro Darkroot Garden a New Londo Ruins s novými atmosférickými efekty (volumetrické nasvícení). Zato na modelech postav mají být znát kořeny z PS3/X360.

UPDATE - venku už jsou první dlouhá videa z hraní PS4 Pro verze a dokonce i srovnání se základní PS4 verzí, s původní PS3 verzí či originální PC verzí jedničky s modifikací DSfix:

Pozitivní změnou, která ušetří čas, má být i možnost použití vícero duší naráz, namísto zdlouhavého hledání v inventáři a tak pořád dokola.

Níže nějaké vytípané obrázky z remasteru od kolegů z VG247:

11
12
13
14

Reklama