Originální co-op dobrodružství, do kterého se spousta lidí vyloženě zamilovala (viz recenze), byť trpělo některými nedokonalostmi, neskončí na propadlišti dějin ani po komerční stránce.

Ne že by se o to někdo po vydání bál, když hra figurovala na vrchních příčkách mezi těmi nejstahovanějšími v březnu z PlayStation Store, ale určitá nervozita panovala. Například kvůli tomu, že dvěma hráčům stačilo mít jedinou kopii (=menší tržby), nebo kvůli její délce. Na druhou stranu zase lákala nižší než běžnou cenovkou.

1

Pro studio Hazelight a zapáleného Josefa Farese to však dopadlo na výbornou. Pochlubili se na Twitteru, že překonali milion prodaných kusů za úvodní dva týdny, což znamená zapojení dvou milionů lidí:

"Slova nedokáží popsat, jak moc to pro nás znamená. Děkujeme všem za vaši podporu!"

Jak známo, autor už před pár dny začal pracovat na příštím projektu.

- komentáře (0)

Hide low-scoring comments
Pořadí
Threading

Související obsah

PovinnostRECENZE A Way Out

Pět důvodů, proč je úplně boží.

A Way Out recenze jen 6/10

GameSpot a PC Gamer se shodli.

Na půlhoďku A Way Out se nedívejte

+ délka, EA nic nevydělají.

Jak dlouhé bude Agony

A jak moc bylo zcenzurováno.