Teď, když všichni oslavují God of War (Alza.cz), se opět, jako v době Horizon Zero Dawn, snáší otázka na Microsoft: a co vy, budete mít také někdy něco podobného?

Rýpnul si zejména redaktor IGN Ryan McCaffrey, podle nějž by Xbox One nutně potřeboval něco podobného: "Majitelé Xboxu umírají, aby dostali mistrovsky vybroušenou exkluzivitu jako právě God of War".

Na jeho tweet se rozhodl zareagovat přímo xboxový boss Phil Spencer, který předtím Sony gratuloval k úspěchu:

1

"Vyrobit náš hardware zabralo čas, vytvořit službu, platformu a zpětnou kompatibilitu zabralo čas, a stejně tak růst našich vlastních značek zabírá čas. Vysoce kvalitní a pestré vlastní značky (ano, včetně singleplayerových) vyvinuté tou správnou cestou jsou naším cílem a tím, co si naši zákazníci zaslouží."

Spencer se domnívá, že v Microsoftu jsou schopni dosáhnout stejných výsledků, jaké se jim povedly v oblasti hardwaru a platformy jako takové. Dříve přitom tvrdil, že příběhovky nemají moc valnou budoucnost a že se spíš přeorientují na onlinovky, takže jde o posun jeho názoru. Mohl tím mít na mysli třeba to nové Fable od tvůrců Forza Horizon.

Nicméně i výše zmíněný redaktor uznal, že jde o běh na dlouhou trať. Sony podle něj trvalo 10 let, než se dostala do současného bodu, kdy má tak nabušený lineup vlastních exkluzivit. Připomněl, že tahle práce začala už v éře PS3. Podle něj ji Xbox může napodobit, ale bude to vyžadovat hodně času.

About the author

- komentáře (8)

Hide low-scoring comments
Pořadí
Threading

Související obsah