Zatímco se řeší, proč se šéf Eidos Montreal (Shadow of the Tomb Raider), David Anfossi navážel do včerejší úchvatné E3 prezentace, protože byla podle něj podvrhem (falešná), což následně smazal a omluvil se, my tu máme něco lepšího. Nové informace o The Last of Us 2 (Alza.cz) z debaty tvůrců v pořadu E3 Coliseum.

Vystoupili tam režisér vývoje Neil Druckmann společně se spoluřediteli (Anthony Newman a Kurt Margenau) a prozradili řadu věcí.

Ve hře jsou díky kompletně překopaným, hladším animacím nové pohyby pro traverzování a naklánění, vedle nového úskoku a uhnutí před výpadem protivníka, nové je i skákání. Boje kladou větší důraz na napětí, interaktivitu a realističnost, krom toho mají nabídnout kreativnější a nenadálé momenty díky větší šíři možností. Nepřátelská umělá inteligence se oslovuje jmény a neustále spolu komunikují (řeknou si, že vás zahlédli, nebudou si vás vědomi automaticky všichni na scéně). Umělá inteligence je prý masivně zdokonalená, aby to bylo realističtější.

Vylepšeny byly i stealth mechanismy, včetně plížení, naklánění, vmačknutí se do mezer či pod vozidla. Avšak ve vysoké trávě nejsou automaticky schováni, míra vaší viditelnosti záleží na tom, jak je vysoká. Boje budou nyní vertikálnější, máte mít více cest a způsobů ke střetu, navíc v rozlehlejších prostředích. Přesto je to stále hlavně survival. Z nepřátel narazíte na více typů infikovaných i na jejich nové třídy.

Prozkoumáte dvě různé časové linie, což vysvětluje tu náhlou změnu ve včerejším demu. Joela někde během hry v Jacksonu potkáte. Potvrzeno bylo, že si budete moci vyrábět různé náboje a šípy, ty mohou být nově výbušné. Každý typ nábojů se hodí pro specifickou taktiku.

Naughty Dog jinak používají pokročilejší technologii pro snímání obličejů, která je vychytanější než v Uncharted 4 pro vrásky, záhyby, kůži atd. Přepracovány byly i oči postav, které nově obsahují odrazy a interní lomy světla.

- komentáře (2)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah