Strauss Zelnick je velmi úspěšným předsedou představenstva vydavatele Take 2, který zaměstnává 4200 lidí v 17 studiích a kterému se rýsuje velký hit v Red Dead Redemption 2 (Alza.cz).

V rozhovoru pro VentureBeat se vyjádřil na konto budoucnosti singleplayerových příběhovek, cože je zajímavé i z toho pohledu, že jejich dojnou krávou je momentálně GTA Online.

"Singleplayerové hry nejsou ani zdaleka mrtvé. Firmy, které to tvrdí, si jen chtějí ulehčit život a nemuset strávit tvrdou práci s budováním příběhu a postav. Namísto toho raději jdou do oblasti, kde se nacházejí peníze, tzn. do multiplayeru. Avšak nemyslím si, že jim to bude fungovat," uvedl ve zjevné narážce na EA.

Dle Zelnicka neexistují žádné důkazy, že by lidé singleplayerové hry nechtěli. Ostatně mnozí dodnes stále hrají Grand Theft Auto 5, prý "must-have" titul této generace, který se v GTA Online stal "sociálním fenoménem".

1

Do UbiSoftu si zase rýpl jinak: francouzský vydavatel totiž zaměstnává 14 tisíc lidí, tedy třikrát více než Take 2, přesto má nižší tržby, což Zelnick moc dobře nechápe.

Jinak se domnívá, že strategie EA s jediným centralizovaným enginem (Frostbite) není správná, nic takového zavádět nechtějí: "Srovnejte si kvalitu her od EA s těmi našimi. Není moc dobré lákat nejlepší talenty do firmy, říkat jim, jak jsou báječní, ale že musejí používat jen určitou technologii. Lepší je, když má Rockstar proprietární engine, divize 2K má své enginy a pak používáme externí řešení. Nemyslím si, že by bylo výhodné mít jediný korporátní engine, podívejte se, jak skončili třeba Midway, kteří tuto strategii razili. My ji neuznáváme," dodal Zelnick.

- komentáře (4)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah

Poslední

Další hra ze světa The Walking Dead

Odhalení Saints and Sinners.

Stahujte demo Shadow of War

Na všech třech platformách.

VideoPětice deníčků o Just Cause 4

O prostředí, háku, Ricovi či rozmarech počasí.

Reklama