Kdysi jsme se všichni naivně domnívali, na základě slibů od výrobců, že obojí - 4K i 60fps - dostaneme tak nějak automaticky u každé hry už s příchodem tehdejšího nextgenu, tedy standardních modelů PlayStation 4 a Xbox One. Avšak i jejich upgradované verze PS4 Pro a X1X s výrazně vyšším výkonem stále musejí sahat ke kompromisům.

Tvůrci Dying Light 2 (Alza.cz) na toto téma promluvili s WCCFTech.

"Z našeho pohledu je nejdůležitější plynulost pohybu hráče, protože jde o parkúrovou hru. Musí vás to vyloženě vtáhnout do hry a do města, takže chod v 60fp je více důležitý než mít hru v rozlišení 4K," vysvětlil hlavní designér Tymon Smektala.

Nemáme to prý chápat smutně, jako že se snad rozlišení 4K nikdy nedočkáme. Poláci prý mají v týmu pár technologických kouzelniků, kteří se do optimalizace teprve pustí, tudíž nevylučují, že přinesou 4K i 60fps.

Pomáhá jim v tom prý přechod na C-Engine, vytvořený speciálně pro účely Dying Light 2. Oproti tomu jednička svého času šlapala na Chrome Engine. Nová technologie je prý připravena na cokoli, co se na herní scéně přihodí v budoucnu, leč vývojáři zatím nemají jasno v tom, jak přesně budou podporovat extra výkon v PS4 Pro a X1.

Více o hře: Dying Light 2 píší autoři nejlepších questů ze Zaklínač 3, Oznámení a detaily z E3.

- komentáře (1)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah