Před pár dny přiblížený datadisk From the Ashes pro Kingdom Come Deliverance (Alza.cz) je nyní ještě více představen v čerstvém videodeníčku od Warhorse Studios.

Vystupuje v něm vedle Dana Vávry nově senior designér Prokop Jirsa. Oba hovoří i o aktuálním Hardcore módu, který si mnoho příznivců přálo. Jak předělává hru v opravdové survival RPG nebo jak si s ním v úvodu nové hry musíte zvolit dva handicapy, například rychlejší krvácení nebo náměsíčnost, takže se po uložení ke spánku ve hře někdy probudíte na náhodném jiném místě.

"Po vydání základní hry jsme ve zpětné vazbě často slýchávali, že lidé chtějí mít vlastní domov či dům, ale řekli jsme si, že toho můžeme udělat více. Snažili jsme se být historicky přesní a tak vaši novou roli se jmenováním vysvětlí nový úkol. Nebudete vlastníkem vesnice, nýbrž jejím guvernérem. Můžete postavit spoustu budov, každá z nich vám něco generuje, například nové předměty ke koupi, jiné jako stáje vám poskytnou unikátní koně atd. Krom toho budete řešit nastalé problémy mezi obyvateli, kdy musíte rozhodnout, kdo má v nějakém sporu pravdu. Nepůjde o pouhý dialog, nýbrž ovlivní to vesníci dlouhodobě. Někteří lidé pak mohou vesnici opustit, jiné budovy budou sloužit lépe apod".

Tvůrci zdůrazňují, že se pokusili o správnou implementaci všeho do zbytku hry, takže některé NPC postavy, které znáte z ostatních questů, můžete oslovit, aby vám s něčím pomohli, a oni tam pak opravdu "fyzicky" budou. Tou vesnicí je jinak Pribyslawitz, která byla zničena roky před úvodem základního Kingdom Come.

Přídavek by měl vyjít hned po skončení slev na Steamu, čili někdy po 5. červenci.

O autorovi

Google má 19. března představit svou streamovací herní platformu

"Představte si Zaklínače 3 v Google Chrome".

Oznámení Darkest Dungeon 2

+ teaser, první detaily.

Nové kostýmy do Soul Calibur 6

Character Creation Set A.

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 19. února

Fallout 76 za pět dolarů, patent PSVR2, jak se stavělo Miami do Hitman 2, nej hry v Německu...

Poslední

Google má 19. března představit svou streamovací herní platformu

"Představte si Zaklínače 3 v Google Chrome".

Oznámení Darkest Dungeon 2

+ teaser, první detaily.

Nové kostýmy do Soul Calibur 6

Character Creation Set A.

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 19. února

Fallout 76 za pět dolarů, patent PSVR2, jak se stavělo Miami do Hitman 2, nej hry v Německu...