Když nemohou říct, že mají nejvýkonnější konzoli současnosti, našli si marketéři novou škatulku, o které se dosud nevědělo, že vůbec existuje.

Ne že by to běžné koncové hráče nějak tankovalo, na kterém světadíle byla ta která hra vyvinuta, ti chtějí jen kvalitní zábavu. Celé je to zjevně jen taková nepřímá reakce na akvizice pěti studií od Microsoftu.

"Možná jste nevěděli, že moje struktura studií, která vám přinesla Gran Turismo, je tou samou, které vděčíte za The Last of Us, Horizon Zero Dawn, Detroit: Become Human a brzy také Spider-Man," prohlásil americký boss studií Sony, Shawn Layden na konferenci GameLab v Barceloně.

11

Chlubil se tam tím, že Sony zůstává jedinou firmou na světě, která je schopná vyrobit AAA hry napříč všemi třemi regiony - v Japonsku, v USA i v Evropě. Nicméně musel rychle přiznat, že pavoučí muž pochází od externího partnera, studia Insomniac, které Sony nevlastní, to samé platí pro Quantic Dream či Supermassive.

"Máme po celém světě 13 studií, které zaměstnávají 2500 až 3000 lidí. To, že dokážeme áčkové hry vyrobit kdekoli, nám dává určitou energii, určitou sílu. Poskytuje nám to takový nadhled ohledně trhů a hráčů po celém světě. Z toho pak těží všechna naše studia," dodal Layden.

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah