If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Příští konzole umožní v Assassinovi hladce cestovat mezi epochami

UbiSoft nastínil, co dovolí PS5.

Také vám připadá, že se v posledních dnech až nějak podezřele často mluví o příští generaci konzolí? Viz vynechání Forza Motorsport 8 příští rok nebo cílení Call of Duty 2019 a Starfield i na další generaci.

UbiSoft samozřejmě nemohl zůstat pozadu a až nečekaně konkrétně nastínil, jak budou jeho budoucí hry těžit z příchodu PlayStation 5 a nástupce Xbox One X.

"Díky nové technologii, které odbourá současné bariéry s nedostatkem paměti, budete moci například mít v Assassinovi (Alza.cz) více historických epoch v tom samém světě a hladce se mezi nimi prostřednictvím Animusu přesouvat. Nebo můžete mít odlišné oblasti světa prolinkované cestováním. Ve hrách typu Far Cry či Watch Dogs zase bude možné, že se odehrají v rozdílných zemích a přitom to bude pořád jeden a ten samý zážitek."

Lionel Raynaud, viceprezident kanadských studií UbiSoftu, dále v článku na korporátním webu prozradil, jak se rozhodují, které hry držet dlouho při životě a kdy je výhodnější přikročit k pokračování.

"Rozdíl mezi tím se rok od roku smazává. Pro každou z našich her máme čím dál větší dodatečnou podporu po vydání a žijí tak déle. I singleplayerové tituly, jako jsou akční adventury, mají nyní silný dodatečný obsah a hráči v nich tak zůstávají velmi dlouho. V budoucnu uvidíme hry, které s námi zůstanou napořád a jen do nich budou přibývat nové zážitky".

Pokrok v umělé inteligenci zase prý umožní lepší chování NPC postav, které budou mít větší paměť. Poprvé jsme to mohli vidět ve Far Cry 5, kde NPC věděli, co jste spáchali v jiných oblastech rozlehlého světa a mohli na to reagovat. UbiSoft prý už disponuje technologií, aby postavy působily lidštěji než dosud.

Režim Arcade, který byl ve Far Cry 5, prý bude přenesen i do dalších her francouzského vydavatele. V The Division 2 se zase máme těšit na románky a hrdiny, kteří více žijí běžný život a více se s nimi sžijete. Vývojáři z analýzy chování hráčů jedničky zjistili, že by o to byl zájem. Dle těchto dat, co se hodně hrálo a co naopak ne, prý hodně čerpají, když díky nim vědí, co je pro hráče zajímavé. Když mají ve hře 500 postav, každá s vlastním příběhem, mohou se prý rozhodnout, které se budou líbit určité cílové skupině hráčů.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Assassin's Creed Odyssey

PS4, Xbox One, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments