If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Zakladatelku Assassina překvapuje, že je série pořád úspěšná

Mělo jít jen o tři díly.

Pokud by se na to zeptali Patrice Désiletse, je dopředu jasné, co uraženého či rýpavého by na to odpověděl. Kreativní šéf úvodních dílů se totiž s UbiSoftem rozešel ve zlém a vzduchem létaly žaloby.

To Jade Raymondová nemá důvod k nějaké osobní pomstě, ačkoli nyní už pracuje pro konkurenční EA Motive. Je profesionálkou a můžeme ji věřit, že svá slova myslí upřímně.

"Jsem stále překvapena, jak úspěšná série Assassins Creed (Alza.cz) pořád je a jak si žije dál svým životem," pronesla coby její zakladatelka pro The Guardian na nedávné konferenci Develop v britském Brightonu.

Prozradila, že když na této zbrusu nové značce kdysi začínali pracovat, měli nadšený plán vytvořit pouhé tři díly. Letos však Assassin s příchodem řeckého Odyssey oslaví už 11. narozeniny a během svého života dosud stihl 17 dílů (všechny nyní fungují z konzolí jen na Xbox One).

Raymondová dodala, za co ji můžeme být vděční my i francouzský vydavatel, pro nějž to je stále dojná kráva: "Snažili jsme se tehdy o vytvoření jakési meta-infrastruktury nebo příběhového enginu, na kterém by série mohla žít dál. S tímto designem, takovým sandboxem pro kreativce, jsme doufali, že tím dáváme do rukou klíče dalším vývojářům, kteří si s Assassinem mohou udělat to, co uznají za vhodné. Aby si mohli vzít jakýkoli moment z historie, naroubovat na něj hru Assassins Creed a vysvětlit, jak s tím měli souvislost assassíni."

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Assassin's Creed Odyssey

PS4, Xbox One, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments