Na lidech z vedení Bethesdy je sympatické, že u Fallout 76 (Alza.cz) aplikují úplně jiný, lidštější přístup než ostatní studia, která přetvořila původně singleplayerové tituly v onlinovky.

Zatímco jiní to obvykle striktně a sebevědomě prezentují, jak jsou si jistí, že vše bude fungovat báječně a jak to je jediná cesta do budoucna, Todd Howard na to jde odlišně. Připouští možné pochybení a bruslí okolo celého tématu na špičkách, velmi citlivě, což bylo patrné i na E3 konferenci, kde polopaticky vysvětloval a uklidňoval fanoušky (viz i Multiplayer je jiný, než mnozí předpokládají).

V novém rozhovoru pro britský list The Guardian se nebál promluvit o věcech, které obvykle zůstávají skryty za neprostupnými stěnami kancelářemi vývojářů.

"Měli jsme nápad přetvořit Fallout do online světa a řekli jsme si, že bychom to měli zkusit. Někdy máme obavy z toho to udělat, úplně stejně jako se toho bojí naši fanoušci. Ale jsme tu od toho, abychom zkoušeli nové věci."

1

Howard zdůraznil, že směřování Fallout 76 nesignalizuje, že taková bude série napořád. Prý tomu tak rozhodně není, máme to brát spíš jako odbočku před Fallout 5, který bude opět singleplayerovým.

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah

Poslední

Finální DayZ je tento víkend zdarma

Dejte hře po pěti letech znovu šanci?

Zpět ke kořenům survival hororu v Daymare 1998

Od bývalých tvůrců Residenta a Ancestors Legacy.

Víte, co si přeje k Vánocům opravdový hráč? My ano

Leckdy přehlížený kus vaší stanice.

Reklama