No Man's Sky Next přinesl krásnou grafiku, ale výkon na PC pokulhává

Technický test od Digital Foundry.

Kolegové ze specializovaného Digital Foundry si posvítili na nedávnou, zdarma šířenou aktualizaci NEXT pro dva roky starou vesmírnou simulaci No Man's Sky (Alza.cz).

Jejich závěr je zhruba takový, že zatímco nová konverze pro Xbox One X je v pohodě, na PC potřebuje hra ještě hodně práce.

Grafika se sice razantně zlepšila, nicméně daní za to je špatný výkon, resp. trhání. Dochází k potížím s cachováním a V-Sync jak na grafických kartách AMD, tak na těch od Nvidia. Teselace je defaultně vypnutá, vyžaduje pohrabat se v INI souboru, abyste ji aktivovali.

Prvotní spouštění hry, kdy se musí vše nacachovat, prý i na špičkovém procesoru Ryzen trvá dlouhé tři minuty, zatímco jiní hráči si stěžují, že to na slabších CPU trvá klidně až deset minut.

Nezbývá než doufat, aby Hello Games co nejdříve vypustili nějaký opravný patch, který tyto všechny technické potíže odstraní.

UltraHighMedium
Motion blur kvalita
Možnosti antialiasingu
HighMediumLow
Nastavení odrazů se projeví jen na vodní hladině
UltraHighMediumLow
Ultra stíny
UltraHighMediumLow
Textury mají na výkon značný dopad
Light Flares onLight Flares off
Volumetrické nasvícení stojí za to
Tessellation offTessellation on
Teselace povrchu
16x AF1x AF
Anisotropní filtrování

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna