Red Dead Redemption 2 běží v 1920x2160 na PS4 Pro

Technická analýza sestřihu.

Kolegové z Digital Foundry měli možnost analyzovat nekompresovanou verzi nedávného sestřihu z Red Dead Redemption 2 (Alza.cz).

Zjistili z něj, že hra na použité konzoli PlayStation 4 Pro běžela v rozlišení 1920x2160, což znamená, že počet pixelů na horizonální ose byl poloviční oproti tomu, co poskytuje nativní 4K rozlišení. Přesto stále šlo o navýšení o 12 procent oproti 1440p, na které sází většina současných her na PS4 Pro.

Má se za to, že tohle nestandardní řešení zařídí řadu výhod pro kvalitu obrazu, protože konverze probíhá jen jedním směrem a vyústí to v čistější pixely, což má být efektivní cestou pro vykreslení obřího světa na UHD TV. Krom toho je možné, že do říjnového vydání ještě dojde k některým optimalizacím frameratu či přidání dalších efektů.

Co se týče využití metody checkerboarding, Digital Foundry nebyli schopni dojít k smysluplnému závěru, protože některé části obrazu, jako jsou hrany, naznačují, že při záznamu videa chyběl, nicméně jiné věci, jako třeba hříva koně, tráva či stromy signalizují, že něco obdobného Rockstar zužitkoval.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna