O čem bude herní princip Twin Mirror

Cesta do hlubin mysli.

Bandai Namco a Dontnod (tvůrci Life is Strange) na Gamescomu odtajnili dva herní mechanismy z psychologického thrilleru Twin Mirror. První ze tří epizod této adventurní série, Lost on Arrival, vyjde začátkem 2019.

Budete hrát za Sama, investigativního žurnalistu, který se probudil v pokoji motelu se zakrvaveným tričkem , aniž by si cokoli pamatoval z předešlé noci. Vydá se proto pátrat, co se stalo, a svými volbami bude moci odhalit pravdu.

Zatímco netrénovaná hlava běžných smrtelníků zapomene klíčové informace či si nedokáže vzpomenout na zásadní důkazy, Samův mozek funguje odlišně: postupem let se tak vytrénoval, že si vytvořil vlastní verzi Paláce paměti - místa, kde si obnoví vzpomínky z minulosti nebo dá dohromady možné scénáře. Jenže i ti nejlepší se mohou časem zhoršit, takže hráč zde bude muset tyto schopnosti Sama znovu oživit.

Když budete při hraní řešit různé záhady, budete sbírat důkazy ze skutečného světa, navigovat se Palácem paměti, než budete schopni opětovně vytvořit zapomenuté nebo skryté události z minulosti - aniž byste dopředu věděli, co nebo koho odhalíte.

Druhou vlastností Sama je jeho vnitřní hlas, který je takovou elegantní a sarkastickou verzí jeho samého. Jen nevíte, jestli existuje k tomu, aby vám pomohl, nebo aby vše brzdil.

"Věříme, že to jsou dobré nápady pro unikátní přístup k vyprávění příběhu, protože obě tyto funkce hry jsou pevně svázány s příběhem, který chceme odvyprávět," uvedl senior producent Fabrice Cambounet.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna