Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Times Square právě zažívá billboardovou bitvu

Je očekávanější Red Dead Redemption 2 či Call of Duty?

Kdo někdy osobně navštívil toto slavné, úzké náměstí v srdci New Yorku, ten ví, že veškeré stěny tam pokrývají gigantické velkoplošné obrazovky, kde se přehrávají reklamní spoty. Z hlediska cen inzerce jde o jedno z nejdražších míst na světě, které si může dovolit skutečně jen málokdo.

Rockstar tam mívá billboardy na své hry celkem pravidelně, protože je to pro lokální firmu hlavně záležitost prestiže, zatímco ostatní výrobci buď nechtějí tolik utrácet (dokazovat si tím něco) nebo na to jednoduše nemají prostředky.

Tento týden však nastala docela nezvyklá situace, že na Times Square jsou k vidění hned dvě herní reklamy vedle sebe - na Call of Duty: Black Ops 4 a na Red Dead Redemption 2 (tu můžete mimochodem spatřit i v Praze).

Navíc jsou umístěny tak, že zbraně obou hrdinů míří na sebe, což je více než symbolické. Mezi těmito tituly totiž proběhne bitva o pomyslného krále Vánoc, co se týče celkových tržeb. Vyhraje to v prodejních číslech patrně střílečka od Treyarchu, protože téma Divokého západu netáhne tolik jako GTA, přesto bude určitě frčet též, i kvůli nevydávání rok co rok.

Z aktuálního průzkumu agentury Nielsen mezi šesti tisíci americkými respondenty vyplynulo, že Call of Duty je očekávanější hrou než RDR2, byť je od sebe dělí ve výsledcích jen pár bodů.

Na třetím místě figuruje Battlefield V, následují Fallout 76, již vydané hry Assassins Creed Odyssey, FIFA 19, NBA 2K19, NBA Live 19 (překvapení), Shadow of the Tomb Raider, Hitman 2 a WWE 2K19.

Pokud jde o exkluzivity pro tu kterou platformu, v této oblasti logicky zvítězil Spider-Man na PS4, kdežto u majitelů Xboxu vévodila Forza Horizon 4.

Read this next