Nezvykle otevřený rozhovor o záklisí tvorby brzkého Red Dead Redemption 2 (Alza.cz) poskytl jeden ze slavných bratrů řídících Rockstar pro Vulture.

Ve srovnání s předešlými tituly tohoto studia prý šlo o nejtěžší práci, co kdy dělali, nejen kvůli přiznaným stohodinovým pracovním týdnům pro zaměstnance. To je skoro patnáct hodin denně, sedm dnů v týdnů.

"Dali jsme do hry úplně všechno. Vymáčkli jsme ze sebe maximum, co to jen šlo," uvedl Sam Houser. Již dříve se řešilo, že bez takového zápřahu by nebylo možné vytvořit tak rozlehlé hry v takové kvalitě.

1

Šéf Rockstaru nyní prozradil, že dohrání příběhu RDR2 zabere 65 hodin. A to ještě 5 hodin obsahu ze hry vyhodili, protože prý nebyly dostatečně dobré, například druhá láska Arthura Morgana či mise s pronásledováním lovců ve vlaku.

Ve hře je celkem 300 tisíc animací a 500 tisíc řádků dialogů, které namluvilo neuvěřitelných 700 herců (záměrně neznámých, protože taková je politika Rockstaru). Nemluvě o 50 různých zbraních a 200 typech zvířat.

"Pokud by se všechny stránky se scénářem, vč. vedlejších misí, daly na jednu hromadu, měly by papíry výšku 2,5 metru. Jen hlavní příběh má 2 tisíce stran scénáře," prohlásil tvůrce.

- komentáře (8)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah