Páteční oznámení nové MMO hry Diablo Immortal pro mobily vyvolalo, řekněme, celou řadu ne úplně nadšených reakcí.

Se svou troškou do mlýna nepřispěchal nikdo menší než Mark Kern, producent Diablo 2, tedy člověk, který má právo se ke kauze vyjádřit více než kdokoli jiný:

"Nerad to říkám, ale to, co sledujeme, značí, že Blizzard už nadále hráčům nerozumí," napsal na svém osobním Twitteru, kde se ho prý spousta lidí na názor ptala.

Prý není nic špatného na tom mít mobilní verzi Diabla, sám si ji vždy přál. Nicméně způsob, jakým byla prezentována, prý signalizuje selhání managmentu Blizzardu, který se vůbec nepřipravil na nenávistné reakce komunity. Diablo bylo vždy hlavně PC hrou, takže je logické, že se PCčkářům nyní nezamlouvá, že nová hra je určena pouze pro mobily.

"Domnívám se, že když bylo řečeno, že se chystá několik různých Diablo her, měli jsme dostat i, klidně malý, teaser na ten nový projekt pro PC, aby se všichni uklidnili. Nejvíce zarážející je, že ta vlna naštvaných reakcí Blizzard překvapila, vůbec s ní nepočítal. Přitom když se optáte kteréhokoli hráče Diabla, pověděl by vám hned dopředu, co nastane."

Kern jinak dodal, že Blizzard byl dříve firmou složenou z hardcore hráčů, kteří byli vždy tím nejnáročnějším publikem na sebe samotné. Ale teď se mu zdá, že ztratil schopnost porozumět hráčům, i zvládat PR. V dnešní době je však nesmírně důležité být neustále v kontaktu s hráči, ale některá studia tak vyrostla, že o tohle přišla. Viníkem má být to, že řada tvůrců přestala hry úplně hrát a už je berou jen jako práci, jako svou profesi.

"Líbí se mi aspoň to, že Blizzard neobviňuje své zákazníky (jako to dělají mainstreamoví novináři s nařčením ohledne toxické komunity), když pouze uvedl, že je vášnivá. Nicméně lepší omluvou by bylo oznámení něčeho pro PC," myslí si producent druhého Diabla.

- komentáře (3)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah