Tento týden vypuštěné rozšíření Tides of War Chapter 1: Overture přineslo nejen nový obsah, ale také podstatný nárůst výkonu při využití ray-tracingu v reálném čase.

Nvidia totiž nezahálela a i po uvedení základní verze Battlefield 5 (Alza.cz) dne 14. listopadu pokračovala v kooperaci s EA a DICE na optimalizaci. Jen tři týdny po oficiálním uvedení nové technologie společně uvolnili vylepšení, které poskytuje až 50% nárůst výkonu a týká se všech hráčů využívající kompletní portfolio grafických karet GeForce RTX.

Konkrétní hodnoty, na které se mohou hráči těšit:

  • GeForce RTX 2080 Ti - uživatelé dosáhnou stabilních 60+ FPS s rozlišením 1440p a vykreslováním v reálném čase nastaveným na Ultra
  • GeForce RTX 2080 - stabilních 60+ FPS s rozlišením 1440p a ray-tracingem nastaveným na Medium
  • GeForce RTX 2070 - stabilních 60+ FPS s rozlišením 1080p a ray-tracingem nastaveným na Medium

Kompletní optimalizace obnáší:

  • Vylepšení stability hry se zapnutým ray-tracingem
  • Vylepšení výkonu několika komponent stojících za implementací ray-tracingu
  • Vylepšení výkonu ray-tracingu v prostředí s listy a vegetací
  • Využití vyrovnávací paměti tam, kde to lze, pro zvýšení celkové kvality ray-tracingu
  • Byla odstraněna nepoužívaná geometrie ze scén
  • Bylo opraveno nastavení kvality ray-tracingu Medium, které dříve vykazovalo chyby

Současně s tím byly zveřejněny nové Game Ready ovladače právě pro tento update Battlefield 5: Tides of War Chapter 1: Overture. Zároveň přinesly výkonnostní vylepšení v DX12 pro nadcházející patch hry World of Warcraft: Battle for Azeroth a Just Cause 4.

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah

Poslední

Hardwarový týdeník hráčů - 49/2018

Voda vs. vzduch. RTX 2060 na fotkách. Cross-play revoluce?

Finální DayZ je tento víkend zdarma

Dejte hře po pěti letech znovu šanci?

Reklama