Dřívější snahy o hlubší využití cloudu tak nějak vyšuměly, čehož největším důkazem je neustále odkládané Crackdown 3.

Microsoft to přesto nevzdává a už v roce 2017 požádal o patentování následujícího řešení, které bylo zveřejněno až v prosinci 2018.

Jde o rozdělení výpočtů pro herní prvky a renderování mezi klientskou stranu a vzdálený server (cloud).

"Vyrenderovaný obrázek pro hru obdržíte od vzdáleného serveru a zkombinujete ho s obrázkem vygenerovaným u klienta, tudíž hráč uvidí jen výsledek. Jeho ovládání je pak přeneseno na vzdálený server, potencionálně s nějakým předpočítáním, a částečně ho zpracuje i lokální klient," praví se v databázi FreePatentsOnline.

Veškeré interakce hráčovy postavy s prostředím mají být počítány lokálně na straně klienta, aby se předešlo možným problémům s odezvou.

Zní to jako nápad, že ty nezbytné části hry budou počítány na místním zařízýení, zatímco vše ostatní na cloudu. Avšak na reálné využití v praxi si ještě budeme muset minimálně pár let počkat.

1
2

O autorovi

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah

Čeština pro Days Gone jistá, trailer o divočině

+ dárky za předobjednávku, dvě speciální edice.

VideoSvět RX v pohybu z DiRT Rally 2.0

+ více obsahu, než se předpokládalo.

Škorpion a fotky pozvánky na Mortal Kombat 11

Představení už v pátek, Switch verze prý odložena na květen.

Poslední

Čeština pro Days Gone jistá, trailer o divočině

+ dárky za předobjednávku, dvě speciální edice.

VideoSvět RX v pohybu z DiRT Rally 2.0

+ více obsahu, než se předpokládalo.

Škorpion a fotky pozvánky na Mortal Kombat 11

Představení už v pátek, Switch verze prý odložena na květen.

Reklama