V den, kdy se nejvíce řeší Epic Games Store, protože vychází Metro Exodus, přišel šéf UbiSoftu s velice originálním vysvětlením, proč se k němu též přiklonili s březnovým The Division 2.

"Existuje čím dál více distribučních platforem, které bojují o kvalitní obsah. Tím, že jsme The Division 2 vyhodili ze Steamu, přinutíme více hráčů, aby nakupovali na našem obchodě uPlay. A komu se z nějakého důvodu nezamlouvá, ten může využít našeho partnera Epic Games Store, kde zase máme lepší podmínky."

Pokud to není vymyšlené až dodatečně jako reakce na celou kauzu, Yves Guillemot tedy uvažuje rafinovaně: buď mají z každé prodané hry 100 % (na svém uPlay) nebo 88% (u Epicu). Tzv. win-win situace z jejich pohledu.

Rozhodnutí se promítá do počtu předobjednávek, kterých PC verze The Division 2 už prý nasbírala více než u prvního dílu, dokonce šestkrát více na uPlay.

"Věříme, že tato strategie se nám v dlouhodobém horizontu vyplatí," dodal UbiSoft při ohlášení finančních výsledků za minulých devět měsíců, které meziročně vzrostly o 13 procent, zejména díky Assassins Creed Odyssey a Far Cry 5. Nicméně poslední čtvrtletí fiskálu má být ještě mnohem výnosnější právě díky taktické onlinovce z Washingtonu D.C. na motivy Toma Clancyho. Její otevřená beta, přístupná úplně všem, proběhne ve dnech 1. až 4. března na PC, PS4 i X1.

1

Reklama