If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Producent Anthem vysvětluje, proč v něm některé věci chybí

"Daň za transparentnost".

Nejsou to ani tak downgrady v pravém slova smyslu, jen je prostě finální hra jiná než to, co jsme viděli během předváděček.

Ben Irving, hlavní producent Anthem z BioWare, se na Redditu nechal vyprovokovat k příspěvku, proč v něm chybí některé dříve slibované vlastnosti.

Reagoval tak na obrázkovou koláž, která shrnula věci, jež v této sci-fi onlinovce nenajdete: například vstupování do pevností přímo z otevřeného světa, hráče připojující se do mise v jejich průběhu, označovače misí ve Freeplay, přechodové animace namísto loadování, nepřátele vylézající dynamicky ze země namísto z portálu, více Javelinů na obrazovce naráz atd.

"Jde o daň za transparentnost komunikace během vývoje. Snažili jsme se, jak jsme nejlépe uměli, abychom byli otevření a sdílní, ale věděli jsme, že se určité věci v některých situacích změní. Někdy jsou lidé za tento přístup rádi, někdy je to naštve."

Irving dále zdůraznil, že je úplně normální, že během vývoje dochází k různým změnám. Existuje prý milion důvodů, proč se původní myšlenka časem změní, což se děje u každé hry.

"Důsledkem naší otevřenosti nyní je, že něco, co jsme řekli, už není pravda. Ale nestalo se to kvůli tomu, že bychom byli neupřímní k hráčům, nýbrž jen došlo k změnám během vývoje."

Jakkoli lze s producentem souhlasit, je potřeba dodat, že EA ponechali na YouTube i ta starší videa, která už neodpovídají nynější podobě hry. A že v sobě měla upozornění, že "všechno, co v nich vidíme, je natočeno přímo ze hry běžící v reálném čase".

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Anthem

PS4, Xbox One, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments