Tech-demo CryEngine 5.5 o raytracingu v reálném čase na AMD

Neon Noir s vlastním řešením pro mainstream.

Crytek krátce před GDC vyrukoval s vlastním řešením raytracingu v reálném čase, pro nějž nepotřebujete grafickou kartu 20XX RTX od Nvidia, nýbrž běží i na starší generaci grafik či těch od AMD.

Technologické demo Neon Noir ukazuje, co v tomto směru dokáže upravený CryEngine 5.5, ačkoli není jasné, jak přesně tak hezkého výsledku vývojáři dokázali docílit. Jen že experimentálně využili Total Illumination, kterou zvládnou i dnešní mainstreamové karty.

Víme jen tolik, že toto demo běží na AMD Vega 56 GPU a že veškeré scény byly vyrenderovány v reálném čase po jejich vytvoření normálně v editoru.

V budoucnu to prý bude optimalizováno a integrováno do CryEngine, aby z toho těžily i nové karty a podporovalo to Vulkan i DX12.

Reklama

Přeskočit na komentáře (6)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

Death Stranding Directors Cut PC s upřesněným datem

+ cena za upgrade, HW nároky, přenos savů.

Mortal Kombat 12 vyzrazen přímo producentem z NetherRealm Studios

Fotka jeho stolu zahrnovala monitor, kde byl email s přísně tajným materiálem k MK12.

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna