BioWare prý velmi mrzí porodní bolesti Anthem

"Nasloucháme kritice, ale nezastaví nás."

Posypat si veřejně popel na hlavu za ne úplně zvládnutý start, to je asi povinností pro každé velké studio, aby mohlo daný titul dále rozvíjet a vylepšovat, jinak by se na něj hráči dál dívali skrz prsty.

Takovým oznámením se vlastně uzavře jakási kapitola "startovní problémy" a umožní to titulu i studiu přeladit se do noty světlých zítřků.

Šéf BioWare Casey Hudson tedy dle tohoto "manuálu" sepsal blog, v němž přiznal, že start proběhl hůře, než předpokládali, a že během něj zaznamenali potíže, které nešlo odhalit dříve.

"Z vydání Anthem jsme velmi zklamáni, stejně jako mnozí z vás," svěřil se před fanoušky.

Ale pozor, u smutnění nezůstalo - samozřejmě ihned musel následovat výčet spousty práce, jež tvůrci od té doby učinili. Konkrétně šlo o více než 200 vylepšení, z nichž například některé změnily způsob objevování se lootu.

1

Chybět nemohlo ani ujištění, že pokud Anthem stále hrajete, budete mít přetrvávající podporu ze strany BioWare do daleké budoucnosti, přičemž první jarní událost Cataclysm pomalu klepe na dveře.

"Celé to pro nás bylo velmi poučné. A zatímco tvrdě makáme, aby byla hra zdokonalena, nemůžeme dostatečně vyjádřit, jak moc si vážíme, že s námi zůstáváte. Zvlášť kvůli tomu, že příští etapa je tou, kdy se začnou dít vzrušující věci," slíbil Hudson, dříve producent Mass Effect 3.

Až se posunou přes největší porodní bolesti, které vždy souvisí se spuštěním nové hry a nové značky, teprve pak všem ukáží, jak silné Anthem ve skutečnosti je a čeho všeho je schopné. Ať už půjde o ty události v herním světě, nový příběhový obsah či nové funkce.

BioWare prý rozumí skeptikům a dobře slyší kritiky i veškeré pochybnosti. Přesto se budou dále posouvat vpřed, aby na Anthem pracovali den co den, když jde o neustále se měnící svět, který se pořád vylepšuje a zvětšuje, i díky zapáleným vývojářům.

Prý je všechno daní za to, že s Anthem zkusili něco nového (to samé jsme slyšeli u Fallout 76). Ale chtějí všem dokázat, že to nejlepší má Anthem teprve před sebou.

Reklama

Přeskočit na komentáře (2)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Dva nezvyklé multiplayerové režimy do The Dark Pictures: Man of Medan

+ videa z hraní a HW nároky tohoto interaktivního filmu.

Do března vypustí UbiSoft tři neoznámené AAA hry

Velmi se mu dařilo + odklad Skull and Bones.

EA: Starý způsob vydávání her už dnes nefunguje

Poučení z Anthem a inspirace mobily.

EA: Anthem nenaplnilo prodejní očekávání

Přesto ho budou dále podporovat.

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna