Půlhodinová demonstrace raytracingu v Unreal Engine 4.22

Co čekat v budoucích hrách?

Možná si to někdy naplno neuvědomujeme nebo to je v některých žánrech (letecký simulátor, závody, bojovky) až zarážející, ale drtivá většina her ze současnosti běží na licencovaném Unreal Engine.

Proto se hodí vědět, které vychytávky Epic implementoval do nejnovější verze 4.22 a tím pádem se tak objeví ve hrách během příštích let.

Půlhodinová nahrávka prezentace z konference GDC je určena hlavně pro odborníky či vývojáře, leč tomu hlavnímu - podpoře raytracingu - budou rozumět i laici.

Sjoerd De Jong z Epicu tam názorně předvádí, jak vytvořit vizuálně hezké prostředí za pomoci nových postupů v Unreal Engine, či jaké zápory může přinést raytracing renderovaný v reálném čase nebo jaký dopad to má na výkon.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Microsoft oficiálně oznámil záměr koupit Activision Blizzard

BOMBA VYBUCHLA: Rekordní akvizice problematického vydavatele Call of Duty, World of Warcraft či Diablo.

Masajové z Humankind DLC přiblíženi

Černošská etnická skupina.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna