ANNO 1800 hraje násobně více lidí, přestože na Steamu chybí

+ infografika a chlubení se.

Jen šedesát vývojářů si máklo v německém studiu Blue Byte, což je na poměry stohlavých týmů v UbiSoftu nějak podezřele málo - patrně to souvisí s nižší oblibou žánru PC strategií oproti multiplatformním akcím.

Jejich ANNO 1800 (Xzone.cz) se dle oficiální zprávy stalo nejrychleji prodávaným dílem této série a mělo prý čtyřikrát více hráčů v den vydání než ANNO 2205 před čtyřmi lety.

Z údajů Steam Charts, dle nichž mělo hru ve špičce puštěnou 25 tisíc lidí naráz, a srovnání s jen 7 tisíci souběžnými hráči u ANNO 2205, což je pouze trojnásobek, lze docela snadno dopočítat, kolik asi tak tisíc lidí hraje přes program Epicu a jak moc mu pomohla ta kontroverzní last-minute exkluzivita.

Celé to je paradoxní v tom, že tato historická budovatelsko-ekonomická strategie byla na Steamu k zakoupení jen do dne startu (16. dubna), později musela být z obchodu Valve odstraněna, čili všichni tamní hráči jsou pouze ti s předobjednávkou.

Ale zase - nedivte se UbiSoftu, když se spekuluje, že Epic platí tvůrcům za exkluzivitu miliony dolarů, jako tomu bylo prý u Phoenix Point od tvůrce XCOMu.

"Po takto úžasném a úspěšném startu se můžeme kompletně soustředit na to, abychom hráčům dodali ten nejlepší možný dodatečný obsah. Nemůžeme se dočkat, až z něj ukážeme více," komentoval to managing director Benedikt Grindel v tiskovce.

Níže ještě nějaká infografika, kolik toho hráči ANNO 1800 stihli postavit, objevit či potopit za úvodní týden.

1

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (22)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna