HTC Vive Pro Eye jde do prodeje, stojí ale jako iPhone XS Max 512GB

VR pro firmy.

Společnost HTC dnes oznámila zahájení prodeje profesionálního systému virtuální reality s integrovaným sledováním pohybu očí HTC Vive Pro Eye. Novinka nabízí možnost interakce pouhým pohledem a nová vstupní data pro vývojáře i analytiky. Technologie umožní také nárůst výkonu i obrazové kvality bez zvýšení nároků na komponenty PC. Toho je dosaženo pomocí technologie foveated rendering vykreslující ve vyšší kvalitě pouze část obrazu, kterou uživatel skutečně sleduje. Set virtuální reality je k objednání na stránkách vive.com a alza.cz za cenu 42 999 Kč. Komerční licenci Advantage s dvouletou zárukou pro podnikatele a nadstandardním servisem lze dokoupit za 4750 Kč.

„HTC Vive Pro (Xzone.cz) byl jasnou volbou pro firmy a profesionály z celého světa a HTC Vive Pro Eye posouvá laťku ještě výš," doplnil generální ředitel HTC pro Evropu Graham Wheeler. „Spolu s rostoucími nároky profesionálů rostou i schopnosti naší technologie. Dnes můžeme nabídnout efektivnější výcvik zaměstnanců i analýzu jejich chování."

1

Systém HTC Vive Pro Eye vznikl jako odpověď na potřeby profesionálních uživatelů a podnikatelů. Je vhodný nejen pro jednoduché instalace s jedním headsetem, ale i pro velké instalace pro více uživatelů. Dokáže plně využít sledování pohybu SteamVR™ 2.0 na prostoru až 10 x 10 m s využitím několika headsetů a bezdrátové připojení pomocí HTC Vive Wireles adaptéru. Nechybí samozřejmě špičkové OLED displeje s perfektním kontrastem a rozlišením 2880 x 1600. Velký posun však představuje technologie sledování pohybu očí, která přináší následující výhody:

Dynamická výuková prostředí: Headset umožňuje vytvořit realistické simulace reagující na pohled uživatele, které mu mohou poskytnout relevantní zpětnou vazbu.

Analýza dat o pohledu uživatele: Headset dokáže zachytit v reálném čase informace o tom, na co se uživatelé soustředí a poskytnout data o jejich chování a rozhodovacích procesech.

Intuitivní interakce: Technologie umožňuje ovládání software pomocí pouhého pohledu. Odpadá tak nutnost použití ovladačů, což usnadňuje použití v hernách a v neposlední řadě umožňuje ovládání virtuální reality handicapovaným uživatelům.

Přirozenější kontakty ve VR: Sledování pohybu očí umožňuje jeho přenesení na avatary. Setkávání ve virtuální realitě tak bude ještě přirozenější a přesvědčivější.

Díky integraci sledování pohybu očí a technologii foveated rendering je možné snížit nároky na běh aplikací a zároveň zvýšit kvalitu obrazu. Výkon grafické karty je investován do vykreslování těch nejjemnějších detailů v místě, na které se uživatel skutečně kouká. Tam, kde lidské oko detaily nedokáže postřehnout, je výkon naopak ušetřen. Výsledkem je perfektní vizuální zážitek a efektivní práce s dostupným HW. I proto společnost NVIDIA označuje HTC Vive Pro Eye za nejvhodnější headset pro spojení s grafickými kartami RTX™ a jejich technologii Variable Rate Shading.

Skvělou ukázku spojení těchto technologií prezentovala v rámci GTC (GPU Technology Conference) společ

„HTC Vive Pro Eye posunulo vše, na co jsme byli zvyklí z HTC Vive Pro, na novou úroveň." komentoval technický ředitel Zerolight Chris O`Connor. „Technologie sledování pohybu očí nám umožnila nabídnout klientům přidanou hodnotu ve formě vyšší obrazové kvality a vhledu do chování jejich zákazníků."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Death Stranding Directors Cut PC s upřesněným datem

+ cena za upgrade, HW nároky, přenos savů.

Mortal Kombat 12 vyzrazen přímo producentem z NetherRealm Studios

Fotka jeho stolu zahrnovala monitor, kde byl email s přísně tajným materiálem k MK12.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna