Co byste řekli na takový celovečerní film Horizon: Zero Dawn, televizní seriál podle Days Gone či TV show Gran Turismo?

O většině z toho se v minulých letech psalo či spekulovalo, ale šance na realizaci těchto projektů nyní podstatně vzrostla.

Sony si totiž založila novou divizi PlayStation Productions, která bude mít na starosti převod vlastních herních značek do filmů nebo televize.

S tímto zjištěním přišel Hollywood Reporter.

Dle něj jde o něco podobného jako speciální oddělení pro filmy v UbiSoftu či Activision Blizzard. Jenže rozdíl bude ten, že zatímco zmíněné firmy jen poskytují licence třetím stranám, které se pak o ztvárnění postarají a většinou to nedopadne slavně (viz filmy Assassins Creed či Warcraft), tak Sony si bude zajišťovat výrobcu sama a pak pouze přes sesterské Sony Pictures udělá distribuci.

1

"Během minulého roku a půl jsme se snažili porozumět, jak tohle může v praxi nejlépe fungovat. Mluvili jsme se scénáristy, režiséry, producenty, včetně jmen jako Lorenzo di Bonaventura a Kevin Feige, či inspirace u Marvelu a jeho uschopení komiksů," řekl šéf Asad Qizilbash, kterému neasistuje nikdo menší než šéf celosvětových studií Sony, Shawn Layden.

Chtějí v tomto směru využít 25 let zkušeností a vlastní katalog přes 100 her, kde jsou značky jako Crash Bandicoot, Spyro the Dragon, Metal Gear Solid, Uncharted, God of War, The Last of Us nebo Ratchet a Clank.

Prý se jim nezamlouvá, pokud hráči dokončí 40 hodin hraní nějakého titulu a pak musejí čekat tři až čtyři roky na další pokračování, pokud by mezidobí mohly vyplnit jiné související projekty určené pro zábavní průmysl.

Reklama

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director