Jak vypadají Grand Theft Auto 5 a Zaklínač 3 v raytracingu?

Hezká tech-dema s novým nasvícením.

Pokud to nebude přílišný žrout výkonu v rozhlehlém otevřeném světě na PlayStation 5 a příštím Xboxu, je docela klidně možné, že něco takového se v Grand Theft Auto 6 jednou vyskytne.

Metoda dynamického nasvícení nazvaná globální iluminace, počítaná v reálném čase v raytracingu, je zatím k dispozici jen coby tech-demo, resp. neoficiální mod pro Grand Theft Auto 5 (Xzone.cz).

1

Konkrétně se jedná o alfa verzi Marty McFly's neboli (Pascal Gilcher) RayTraced Global Illumination shaderu pro Reshade v GTA5.

No řekněte, nebylo by takové dynamické stínování aut či realistické nasvícení interiérů v základu příštího GTA opravdovou peckou?

Prakticky paralelně s tím se objevilo další srovnávací tech-video, které demonstruje to samé v Zaklínač 3 (Xzone.cz).

I tam tento Marty McFly's RT Shader zařídil značný pokrok vizuálu a celkové atmosféry hry, viz třeba srovnávací obrázek z kostela níže.

2

Reklama

Související obsah

Úterní Gamescom videa: Marvel's Avengers, Borderlands 3, Biomutant, Metro Exodus DLC

+ Final Fantasy VIII Remastered, From the Ashes, FIFA 20, GYLT, farmaření v Platinovce...

Bezplatný týden ANNO 1800, Kingdom Come za kilo na Game Pass

Velkorysý UbiSoft a progresivní Microsoft.

Loupež v jaderné elektrárně z Chernobylite

Chcete vidět, když to bouchne?

Debutové záběry z Predator: Hunting Grounds

Běhá po stromech a je mu hej.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna