Zpětná kompatibilita PS5 může zrychlit chod starých her

Objev patentu.

Kterak je funkce zpětné kompatibility pro PlayStation 5 velmi důležitá, to jsme od Sony slyšeli už několikrát.

Nyní vyplavalo na světlo světa, že si už před třemi lety zaregistrovala patent na toto téma - link je zde.

Stručně řečeno pojednává o tom, jak obejde a vyřeší obvyklé problémy, když se na novém hardwaru (konzoli) pokoušíte spustit starý software. To často vede k desynchronizaci, pádu aplikace či špatnému výstupu na nové architektuře.

1

Sony proto PS5 od začátku navrhla tak, aby se na tyto věci řádně myslelo. Vývojáři proto budou moci rozběhnout staré hry, aniž by museli upravovat zdrojový kód. Docílit toho mají jednoduše úpravou některých provozních proměnných parameterů na novém hardwaru (PS5), jako je frekvence atd.

Pak se to nějak všechno vyladí, aby staré hry šlapaly na nové konzoli s přibližně podobným výkonem jako na původním zařízení, pro nějž byly určeny. A krom toho, má být možné dovolit, aby hry jely na PS5 rychleji než třeba na PS4, aniž by to však způsobovalo pád aplikací

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna