Londýňané i po najmutí budou mít normální život, simulovaný jako v Kingdom Come

+ 30 minut E3 dema.

Není to tak, že by snad UbiSoft kopíroval domácí Warhorse, to ne, něco takového v menší míře ostatně bylo už ve starém Gothicu. Ale fungovat to bude na podobném principu jako ve středověkém RPG a takové to v minulých dílech série nebylo.

Ať už si ve Watch Dogs: Legion (pondělní preview) najmete kteroukoli NPC postavu v herním světě, do které se posléze vtělíte a její schopnosti vám pomohou bojovat se šikanou ze strany státu a vlády, tak daná NPC postava po připojení se k odboji nezmizí do ústraní, nýbrž bude dál žít normálním životem. Tzn. není to tak, že jen někdo bude stát na ulici, najmete si ho, pak se zase stanete někým jiným a on tam jen zůstane nečinně civět.

"Byla to pro nás výzva, protože jsme museli vybudovat simulaci nejen všech osob v Londýně, ale také aby si chodily po svých povinnostech a zabývaly se svým běžným životem. Pokud tedy někoho budete chvíli sledovat, uvidíte, že jde třeba z práce domů, a pak potkat se s přáteli na pivo či cokoli jiného," vysvětlil GameReactoru ředitel designérů Kent Hudson.

Čili NPC postavy žijí svým tradičním životem, který se "nevypne", jakmile se do toho nějak přimotáte. Když naberete někoho do svého týmu, budou Londýňané i poté pokračovat ve svém životě, nezalezou někam do kanálů či do vojenské skrýše, nýbrž budou pořád normálně fungovat, pořád je v prostředí potkáte při vykonávání obyčejných činností.

Níže ještě dvě dlouhá videa z hraní v celkové délce třiceti minut:

Mirror:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna