Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Příští velká hra od Rockstaru dříve než za mnoho let

Take 2 chtějí zmenšit mezeru mezi hity.

Šéf Take 2 na jednu stranu razí strategii, že je lepší vydávat méně her, zato opravdu pořádných, vyladěných a kvalitních. Nicméně na druhou stranu ho zase tlačí meziroční srovnávání ve finančních výsledcích, kdy tento vydavatel zažívá obrovské propady, pokud zrovna nic velkého ve fiskálu nemá.

Strauss Zelnick proto GameIndustry.biz na E3 prozradil svůj záměr, že chtějí zkrátit dobu, která uplyne mezi jejich jednotlivými hity. Nebude to samozřejmě jejich vypouštění každý rok, jako to mají se sporty, ale mělo by to být rychlejší dávkování.

Uznal, že osmiletý odstup, který byl mezi prvním a druhým dílem Red Dead Redemption, byl příliš dlouhý, a že se toto čekání postupem let jen prodlužuje. Jinými slovy, hodlají s tím něco udělat, čili příští hra od Rockstaru by mohla být venku dříve.

Zároveň CEO Take 2 musel dodat, že Gearbox jim nepatří, takže nemají kontrolu nad tím, jak dlouho jim která hra trvá dokončit. Přeci jen, odstup od dvojky je pro Borderlands 3 také moc dlouhý.

Zajímavá je též statistika, kterou Zelnick odkryl: v USA se v herním byznysu živí 220 tisíc lidí a vydělají si průměrně 100 tisíc dolarů ročně, tedy přes 2 miliony korun (hrubá mzda před zdaněním). Odvolával se na report z roku 2017 od Entertainment Software Association.

Read this next