If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Veterána z EA trápí, že je lidé vnímají jako zlo

Přitom milují hry.

Na jednu stranu investují do originálních her jako Unravel či A Way Out, z nichž nemají an halíř a jen si jimi zlepšují svou prestiž i konference. Na stranu druhou vyhrávají soutěže o nejvíce nenáviděné firmy v Americe kvůli lootboxům, mikrotransakcím, politice s DLC, pohřbení slavných studií, nesplněným slibům a různým přešlapům.

To jsou Electronic Arts, jejichž dlouholetý zaměstnanec Matt Bilbey pohovořil se sesterským serverem Gamesindustry právě na toto téma.

"Dělám v EA pětadvacet let a přesto pořád zápolím s vnímáním zvenku, že prý jsme jen partička zlých hochů. Přitom milujeme tvorbu a hraní her. Jediný problém je, že děláme chyby, které jsou hodně na očích a svět o nich ví kvůli jejich rozsahu a velikosti".

Výkonný viceprezident růstu EA jinak přiznal, že divize EA Originals byla zrozena právě z toho důvodu, aby pomohla zlepšit obraz firmy před veřejností, vedle snahy o typ her, které by jinak obvykle nedělali. Jako třeba aktuálně vydané Sea of Solitude - startovní trailer:

Cover image for YouTube videoSea of Solitude Launch Trailer

"Hry pod značkou EA Originals jsou částečně filantropií a částečně naší sobeckou snahou o nalákání talentovaných vývojářů, kteří mají menší nápady," dodal Bilbey.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Sea of Solitude

PS4, Xbox One, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments