If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

80 procent kritiků No Mans Sky hru nevlastnilo či nehrálo

Ach ti křiklouni.

Je to takový folklór herní scény. Nejvíce jsou vždy slyšet ti křiklouni, kteří s věcí nemají lautr nic společného ani nemají žádný vztah k vývojářům.

Zakladatel a šéf studia Hello Games, tvůrců No Man's Sky, se na své přednášce během konference Develop v Brightonu vytasil se zajímavými, leč předpokládanými čísly.

Ačkoli hra byla v době startu v létě 2016 objektivně nedodělaná, nic to nemění na faktu, že drtivá většina jejích kritiků na internetu jen nadávala, aniž by vůbec věděli, o čem je řeč:

"Zjistili jsme, že 70 až 80 procent lidí, kteří ve fórech hovoří o No Man's Sky, ho nikdy nehrálo ani nevlastnilo. Nebylo to pro nás překvapivé, ale šlo o více procent, než jsme tušili," přiznal.

Nejvíce je prý rozčílilo, když zjistili, že naprostá většina komentářů neměla s nimi coby vývojáři žádnou spojitost, protože se týkaly ceny hry, problémů s předobjednávkou a podobně.

Cover image for YouTube videoNo Man's Sky Next Trailer

Murray k tomu dodal, že až zase příště zažijeme nějaký polarizující start, máme si uvědomit, že mnoho debat je vedeno o věcech, které samotné studio nemá šanci nijak změnit či ovlivnit.

Postupem času se prý ale dopracovali k důležité skupině hráčů, kteří tuto sci-fi hru opravdu hráli a znali ji dokonale: "Jakmile se zbavíte toho ruchu okolo, narazíte na konstruktivní kritiku, která třeba říká, proč se někomu nelíbí systém inventáře. A vy víte, že danou věc můžete hned zítra opravit."

S těmito hráči prý mají vývojáři spoustu společného, jelikož hráli jejich titul stovky hodin stejně jako oni, takže si vzájemně rozumí a mají společný cíl.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

No Man's Sky

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments