Death Stranding finišuje vývoj
Listopad není úplně jistý.
Nedávno se řešilo, jak brutálně v Naughty Dog probíhalo dokončování Uncharted 4 či The Last of Us, s 60 až 80 hodinovými pracovními týdny, někdy dokonce až 100 hodinovými. Lidé prý přišli do práce v deset ráno a odcházeli buď v deset večer nebo až po půlnoci.
Nyní se v takzvaném crunch-time, tedy v nejnáročnějším období vývoje s vystresovaným dokončováním celé hry, nachází Death Stranding.
Hideo Kojima to napsal na Twitteru, čili ještě není úplně jisté, že se naplní ten slíbený listopadový termín. Aby v něm totiž tato PS4 exkluzivita skutečně vyšla, musela by být hotova tak do měsíce, zbylý čas zabere testování, certifikace, výroba a distribuce.
DEATH STRANDING has the element of something never existed before, the gameplay, the world atmosphere, the visuals which we aimed to create. The studio I established was tiny indies but trying our best to deliver the product launching on Nov 8th. Still in crunch time of dev? pic.twitter.com/sNvTAc7wwB
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) August 1, 2019
Slavný designér Metal Gear při té příležitosti znovu neopomněl zdůraznit, kterak půjde o přelomový titul. Prý přinese něco, co tu ještě nikdy nebylo, ve smyslu hratelnosti, atmosféry herního světa i vizuální stránky.
Omílat toto pořád dokola kdokoli jiný, asi by mu to internet omlátil o hlavu, ale Kojimovi to vždy projde.
Reklama
- komentáře (0)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!