Lezecký deníček o Ancestors: The Humankind Odyssey

S profesionálkou na stěně.

Aby Panache Digital Games a Private Division trochu zatraktivnili marketingovou kampaň na koncem srpna vycházející Ancestors: The Humankind Odyssey a měli čím naplnit pět minut druhé epizody vývojářského deníčku, přizvali před kameru kanadskou profesionálku Alannah Yip.

Její lezení na stěnu totiž přímo souvisí s tím, co budete provádět v této hře o evoluci s opičákem v pralese před deseti miliony lety.

Tréninkové seance v hale prý vyžadují stejné motorické dovednosti a instinkty, jaké naši předci využili při překonávání překážek a výzev.

Společně s kreativním ředitelem hry, kterým je Patrice Désilets, pak hodili řeč na téma, kterak všichni museli vymáčknout maximum ze svých fyzických limitů, aby neustále rostli a adaptovali se prostředí.

První díl deníčku byl zde, konzolovky až o Vánocích.

Reklama

Související obsah

Co víme o PS5?

Přehledný souhrn, co zhruba od konzole čekat.

RECENZE The Old World v Early Access verzi

Jak se zatím líbí klon Civilizace a v čem se od legendy liší?

Opět hlasy o Bloodborne PC

Tentokrát už věrohodné zdroje.

Také na webu...

RECENZE The Old World v Early Access verzi

Jak se zatím líbí klon Civilizace a v čem se od legendy liší?

Co víme o PS5?

Přehledný souhrn, co zhruba od konzole čekat.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna