Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Minecraft, Dying Light 2 či Bloodlines 2 s raytracingem

Mrkněte se na všechna tech-dema.

Nvidia dnes ráno oznámila podporu raytracingu do pěkné řádky dalších her.

Největší peckou je v3ak jeho přidání do klasického Minecraftu (Windows 10 verze), jedné z nejprodávanějších her všech dob se 176 miliony kusů. Update bude dostupný zdarma, ale až během příštího roku. Podrobnosti o implementaci a spolupráci Mojangu, Microsoftu a Nvidia přineseme ve speciálním článku později.

Raytracing v reálném čase dále budou podporovat tyto chystané tituly:

  • Dying Light 2 (pokračování akčního RPG se 17 miliony hráčů)
  • Metro Exodus DLC: The Two Colonels (výkladní skříň globální iluminace se zářivým nasvícením)
  • Call of Duty: Modern Warfare 2019 (raytracované stínování na PC)
  • Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 (raytracované odlesky)
  • Watch Dogs: Legion (raytracované odlesky)

Všechna nová tech-dema s ukázkami podpory v některých hrách, včetně Control z konce srpna:

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Níže tisková zpráva od Nvidia v původním znění:

"Společnost NVIDIA a její partneři spojili síly, aby podpořili stále rostoucí vlnu revoluční technologie ray tracing. Na letošním ročníku veletrhu Gamescom společně představili nové prémiové tituly s podporou ray tracingu a připravili zároveň řadu ukázek této technologie v již představených a vysoce očekávaných AAA hrách. Patří mezi ně již zavedené populární série, napjatě očekávaná pokračování, ale i naprosté novinky. Vše bylo předvedeno na dedikovaném eventu pro pozvané zástupce médií a influencerů v Kolíně nad Rýnem.

NVIDIA před rokem umožnila využití ray Tracingu v reálném čase ve hrách. Tato revoluční technologie se ve rámci odvětví dočkala širokého přijetí," říká Matt Wuebbling, ředitel GeForce marketingu ve společnosti NVIDIA. "Když se podívám na počet titulů, známé herní série a úžasné vizuální prezentace, které během Gamescomu 2019 předvádíme, je jasné, že ray tracing je pro herní vývoj skutečným krokem v před."

Ray tracing je také zastoupen v dalších populárních hrách představovaných na Gamescom 2019, včetně Cyberpunk 2077, držitele stovek ocenění, který Gamespot označil za jednu z nejočekávanějších her desetiletí." Demo Cyberpunk 2077 představí také ray tracing v reálném čase. Ukázky hry je možné navštívit každých 30 minut na stánku CD PROJEKT RED v Gamescom Entertainment Area (hala 6, stánek C049). Účastníci mohou sledovat, jak titul hrají členové vývojářského týmu.

Ray tracing v reálném čase mění způsob tvorby her a dramaticky zvyšuje úroveň jejich vizuálního zpracování. Ray tracing je postaven na robustním ekosystému, který zahrnuje průmyslové standardy mezi API, podporu v řadě populárních herních enginů a řadu herních titulů od největších vydavatelů. GPU NVIDIA GeForce RTX™ jsou jediné vhodné karty pro hraní s ray tracingovými efekty v reálném čase."

Read this next