Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Oficiálně potvrzen multiplayer do Cyberpunk 2077

+ proč většinu času neuvidíte svou postavu?

Není to tak dávno, co CD Projekt Red dementoval spekulace ohledně přípravy několika dalších, samostatných titulů ze světa Cyberpunk 2077, které měly být pozdější odbočkou pro multiplayer apod.

Dnes však přišel s upřesněním na toto téma a to přímo na oficiálním Twitteru:

"Dosud jsme o mulťáku vždy říkali jen to, že je ve fázi výzkumu a designu. Když se teď blížíme datu vydání singleplayerové hry v dubnu 2020, rádi bychom potvrdili, že v přípravě je i multiplayer. Pokud si myslíte, že nám dokážete pomoci, vypsali jsme volné pracovní pozice".

Nejsme tedy o moc chytřejší, alespoň však polské studio přestane zapírat to, co je očividné z již déle vypsaných inzerátů na posily.

Plán je takový, že nejprve vyjde singleplayerový Cyberpunk 2077 v dubnu příštího roku, na nějž naváží zdarma dostupná DLC a nějaký obsah pro hru jednoho hráče. Jakmile s tím vším budou vývojáři hotovi, teprve pak vás prý pozvou do multiplayerové akce. Ale nevíme, jestli v tom samém otevřeném prostředí, zda to bude další přídavek nebo samostatná placená hra.

Spoustu vášní také rozpoutalo vyjádření CD Projektu Red z tohoto týdne, že drtivou většinu hry budete sledovat v pohledu z vlastních očí. Fanoušci se logicky ptali, proč tedy stráví tolik času s vytvářením postavy v editoru, když ji při hraní téměř neuvidí...

"Plné vtažení hráče do hry je pro náš tým extrémně důležité, takže padlo rozhodnutí jít do 100% pohledu z vlastních očí, z čehož budou těžit hratelnost i vyprávění příběhu. Přesto budete moci vidět svou postavu v těchto situacích: v inventáři, během sekvencí s řízením, v zrcadlech a velmi výjimečně také v cutscénách," objasnil globální komunitní manažer Marcin Momot.

Drtivá většina cutscén tedy bude sledována z vlastních očí, včetně milostných scén. Pro designéry questů to má být také jednodušší v tom, že zde mohou navrhnout místnosti realističtějí, oproti Zaklínači 3 v third-person kameře, kde se museli vyhnout umístění nějakých objektů poblíž dveří, aby to nezpůsobilo potíže.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Cyberpunk 2077

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments