O čem bude to Arise: A Simple Story? Emocionální jízda

Šťastné i smutné časy.

Bude to asi něco mezi Journey (herní styl), RIME (vzhled) a Ori and the Blind Forest (mimochodem, od té samé skladatelky hudby).

Když včera ve State of Play oznámili Arise: A Simple Story, moc se toho nevědělo, ale dnes to začínající malé studio Piccolo napravilo.

Má jít o horskou dráhu emocí, kdy zažijete radostné i smutné období. Vše začne pohřbem a probuzením protagonisty v limbu, zatímco ho osvětluje ostré světlo z vrcholku hory. Prvním cílem tedy bude dostat se na její zasněžené stráně. Pestrá a krásná prostředí budou vždy odrážet aktuální tón vyprávění.

1

Hrdina pak bude vzpomínat na momenty ze svého života, přičemž hráč bude mít jen omezenou kontrolu nad událostmi. Má jít o pamětihodnou odyseu, která vás bude neustále něčím překvapovat a nikdy si nebudete jisti, co číhá za rohem, stejně jako ve skutečnosti.

Celé to má být inspirováno životy členů vývojářského týmu, kteří si prošli hezkými i těžkými časy, pocity lásky i ztráty, a zamysleli se, kde se asi tak ocitnou za třicet let odteď. S tím souvisí i později získaný nástroj pro manipulaci s časem. Smyslem toho všeho pak bude sdělit, ať si užijete to dobré, dokud to trvá, protože nic tu není s námi věčně.

Arise zatím nemá datum vydání, ale kromě PS4 se objeví i na PC pod taktovkou Techland Publishing.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna