The Last of Us 2 s mnohem plynulejšími přechody animací

Díky nové technologii.

Ve všech minulých hrách od Naughty Dog to prý fungovalo tak, že v jejich programu či zdrojovém kódu bylo napsáno: "Teď přehraj animaci pro běh. Pak přehraj animaci pro otočení doleva. Pak přehraj animaci pro otočení vpravo". Někdy to nemuselo působit, jako že máte plnou kontrolu nad danou postavou, podobně jako třeba v Red Dead Redemption 2.

Avšak The Last of Us 2 bude úplně jiné. Použili do něj totiž zbrusu novou technologii pro plynulejší sladění animací.

Díky tomu prý budete mít pocit mnohem plynulejších přechodů, jako by šlo o tradičně ručně animovanou hru, přestože ve skutečnosti opět čerpá z detailního motion-capture, tedy ze snímání pohybů herci ve specializovaném studiu plném kamer.

1

"Způsob, jakým naše sladění pohybů funguje, je, že vezme masivní balík animací, kterých jsou stovky, a pak je zkrátí do jen nepatrného zlomku. Když se pak má během hraní definovat cesta, kterou se má postava hráče či nepřítel dále ubrat, namísto udělení pokynu k přehrání jedné animace za druhou se náš systém nejprve podívá na celou řadu pro něj dostupných animací, najde ty, které nejlépe sedí dané herní situaci (ladí s pohybem, co už zrovna vykonáváte), a pak je smíchá snímek po snímků s tou, která má vzápětí následovat," vysvětlili tvůrci.

Proto prý dostanete úplně nový dojem z jakýchkoli pohybů, co ve hře uvidíte. Z každého pohybu nohou, každého pohybu těla, i z každé akce NPC postav, pohybu koní či psů. I ty prý ve studiu pečlivě nasnímali, aby nashromáždili dostatek dat, ať tenhle jejich nový system řádně šlape.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna