Kolik procent tržeb tvoří digitální downloady plných her?

Čísla od předních vydavatelů.

Dosud to bylo víceméně tabu, až Borderlands 3 prolomily ledy a z nich jsme dostali potvrzeno, že tržby z digitálních plných verzí tvoří obří podíl z celku. Pak se nelze už tolik divit Rockstaru, že nepřipraví krabicovku Red Dead Redemption 2 pro PC.

Analytik Daniel Ahmad na Twitteru zveřejnil, jak si v tomto směru stojí přední vydavatelé.

Největší podíl downloadů plných verzí her v 2. čtvrtletí 2019 měli Take 2, u nich dělaly neuvěřitelných 75 procent.

Sony prodala 53 procent z veškerého softwaru pro PS4 digitální cestou. UbiSoft pak má 45 % podíl, čili 55 % u něj stále ještě obstaraly krabicové verze her.

U Electronic Arts za uplynulých 12 měsíců měly digitální downloady plných her podíl 47 %.

Analytik proto předpokládá, že u příští generace konzolí Xbox a PlayStation budou digitální downloady her zajišťovat většinu příjmů u každého většího výrobce.

Jedinou výjimkou je Nintendo, které pořád ještě má výrazně převažující část tržeb z fyzických her. Nicméně od startu Switch už se poměr mění i u něj.

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

Alan Wake: American Nightmare a Observer zdarma

+ The Division 2 bezplatně s celou kampaní.

Desetiprocentní sleva na Football Manager 2020

Ve vybraných českých obchodech.

Dodatečné postavy do Gears 5

K zakoupení či získání hraním.

- komentáře (1)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna