Watch Dogs Legion v březnu nebudou, odsun i dvou dalších her UbiSoftu

Může za to přijetí Ghost Recon Breakpoint.

V podstatě jediné, co v úvodním čtvrtletí příštího roku zbylo, jsou DOOM Eternal (odložený z listopadu) a remake Final Fantasy 7 (exkluzivně pro PS4). Naopak jaro bude jako vždy zbytečně přeplněné nejen kvůli Cyberpunk 2077, The Last of Us 2 či Dying Light 2.

UbiSoft dnes večer dal na vědomí, že Watch Dogs: Legion nevyjdou slíbeného 6. března, jak měly, nýbrž sklouzly až do příštího fiskálu, který běží od 1. dubna 2020 do 31. března 2021.

1

Jejich nový termín zatím nesdělil, ale nezdá se, že by z nich chtěl narychlo dělat cross-gen hru (tzn. pro PS4 i PS5 naráz na příští podzim?). Řečeno bylo pouze to, že se objeví někdy v druhé půlce kalendářního 2020, což by mohl být srpen či září.

Dalšími dvěmi hrami, u kterých však bylo zdržení jasně očekávané, jsou Rainbow Six: Quarantine (menší singleplayerová odbočka série, o níž toho dosud moc nevíme) a Gods and Monsters (obdoba Zeldy od tvůrců Assassins Creed Odyssey, původně slíbená na únor 2020). I ty se objeví neznámo kdy během příštího fiskálního roku výrobce (doufejme, že to nijak neovlivní mnohem důležitější nový díl Assassina pro start PS5 příští Vánoce).

Ten upřímně uvedl, že důvodem všeho výše zmíněného jsou velmi slabé, slabší než předpokládané prodeje a negativní recenze nedávného Ghost Recon Breakpoint a částečně také březnového The Division 2.

Při startu Breakpoint prý udělal tři chyby: "Je těžké vyvolat zájem o hru, která je pokračováním něčeho, co těžilo z mnoha let optimalizace a přísunu obsahu (Wildlands). Příště musíme zařídit, aby mezi takovými živými hrami byl větší rozestup. Zadruhé, implementace hratelnostních inovací v Breakpoint nebyla perfektní, hráči tedy nedostali optimální zážitek. Ač někteří novinky kvitovali, průměrná denní herní doba tří hodin značí, že změny byly komunitou přijaty negativně. A konečně posledním důvodem k neprosazení Breakpoint bylo, že nepřineslo dostatečný počet odlišností, což zabránilo nesporným kvalitám hry vybočit z davu."

UbiSoft nicméně tento díl Ghost Recon neodepsal, bude ho stále vylepšovat a tlačit. U svých příštích her doufá, že nebudou trpět těmi samými neduhy jako Breakpoint. Získaný čas navíc prý bude využitý k vyladění unikátních aspektů každé z her a aby přinesly kvalitu očekávanou hráči.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna