Co asi tak čekat od Death Stranding na PC?

Technické zamyšlení.

Kolegové z Digital Foundry se ve dvaceti minutách zamysleli a zaspekulovali, co asi tak můžeme očekávat příští léto od PC konverze Death Stranding.

Hra sama o sobě už na obyčejné PlayStation 4 vypadá velmi dobře (recenze), takže jsou všichni logicky zvědavi, s čím se Hideo Kojima (nebo spíš externě najaté studio?) vytasí, aby udělal port pro počítače ještě lepší. Vyloučena není ani eventuální budoucí konverze pro PS5, jako třeba u The Last of Us, byť to zatím není oficiálně potvrzeno.

Engine je rozhodně škálovatelný, takže tvůrci z toho nepochybně vytěží prvky jako volumetrická mlha či stínování ve vyšším rozlišení, což se zrovna v této hře bude náramně hodit pro cutscény či pasáže, kdy se diváte postavám zblízka do obličeje. Jistotou jsou i bohatší nastavení detailů a ovládání na myši.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

RECENZE Bus Simulator 21

Jaké to je být řidičem autobusu?

Xboxová vydavatelská divize vábila na něco ohledně Fable, pak to smazala

Možná remastery starých dílů? Psalo se, že název Fable Anniversary už je obsazený.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna