If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Co asi tak čekat od Death Stranding na PC?

Technické zamyšlení.

Kolegové z Digital Foundry se ve dvaceti minutách zamysleli a zaspekulovali, co asi tak můžeme očekávat příští léto od PC konverze Death Stranding.

Hra sama o sobě už na obyčejné PlayStation 4 vypadá velmi dobře (recenze), takže jsou všichni logicky zvědavi, s čím se Hideo Kojima (nebo spíš externě najaté studio?) vytasí, aby udělal port pro počítače ještě lepší. Vyloučena není ani eventuální budoucí konverze pro PS5, jako třeba u The Last of Us, byť to zatím není oficiálně potvrzeno.

Engine je rozhodně škálovatelný, takže tvůrci z toho nepochybně vytěží prvky jako volumetrická mlha či stínování ve vyšším rozlišení, což se zrovna v této hře bude náramně hodit pro cutscény či pasáže, kdy se diváte postavám zblízka do obličeje. Jistotou jsou i bohatší nastavení detailů a ovládání na myši.

Cover image for YouTube videoDF Direct! Death Stranding PC/PS5: What Should We Expect From Future Versions?

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Death Stranding

PS4, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments