Rozdíl v Diablo 4 oproti trojce spočívá v animacích

Bude to jen první kapitola příběhu.

Zase jsme o něco chytřejší o vlastnostech Diablo 4.

Uměleckého ředitele Johna Muellera z Blizzardu totiž na kus řeči odchytili AusGamers a nasbírané informace dávkují hezky postupně, aby to vydalo na vícero článků.

Proč máte mít z hraní čtyřky úplně jiný pocit než ve trojce? Hlavní příčina prý spočívá v animacích.

Do hry prý přibyla spousta animačních technologií, až to celé trochu připomíná to, co jsme slyšeli od Naughty Dog o změnách v The Last of Us 2.

"To, kterak bylo dříve nutné animace celé vykonat a pak je zase zastavit, než se aktivovala jiná animace postavy, nyní bude fungovat odlišně. I díky zvýšenému rozlišení vám bude připadat, že celý pohyb je teď mnohem plynulejší, a otáčení postav probíhá lépe než kdykoli dříve".

Jak známo, vývojáři u tohoto dílu poprvé používají fyzikálně založené renderování, takže všechny objekty působí hezčím dojmem než dříve, stejně jako třeba textury. V některých těchto věcech bylo Diablo 3 už poněkud zastaralé.

Za pozornost stojí i jiný výrok, že Diablo 4 je pouze první kapitolou nového příběhu, jako by šlo o první kapitolu nějaké knihy. Blizzard prý chce odvyprávět opravdu velký příběh a předpokládá, že to zabere hodně času, tedy více her. V této první kapitole se vše točí okolo Lilith coby klíčové osoby příběhu. V příštích kapitolách to zase bude o jiných postavách, jak nových, tak některých jiných, které se vrátí.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna